Șase ofertanți, însumând 38 de firme din țară și străinătate, și-au depus oferta pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sud Sibiu, investiție prioritară pentru Consiliul Județean Sibiu.
Valoarea estimată a contractului este de 4.177.702 lei fără TVA, durata contractului pentru realizarea Studiului de Fezabilitate este de 6 luni de la ordinul de începere.
Cei șase ofertanți însumează 38 de firme din țară și străinătate:
Metroul (ofertant unic)
Coplan – Consultanți-Arhitecți – Ingineri (ofertant unic)
Asocierea Aduro Impex (leader), Aspire Design, NV Construct SRL
Asocierea Search Corporation (leader), like Consulting SRL
Asocierea Beta Cops (leader), Total Road
Asocierea Romair Consulting (leader), East Water Drillings.
Două dintre aceste trasee se vor studia amănunțit în cadrul studiului de fezabilitate, unde
se va arăta care este cel mai optim:
➢ Traseu 1 : propune trece pe lângă Rezervația Naturală Dumbrava și străbate UATurile: Sibiu, Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, în intravilan și
extravilan. Lungime cca 22,5 km.
➢ Traseu 2: este propus de asociația Animal Life, subtraversează printr-un tunel
Rezervația Naturală Dumbrava și străbate UAT-urile: Sibiu, Cristian, Poplaca,
Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, în intravilan și extravilan. Lungime cca 20,2km.
se va arăta care este cel mai optim:
➢ Traseu 1 : propune trece pe lângă Rezervația Naturală Dumbrava și străbate UATurile: Sibiu, Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, în intravilan și
extravilan. Lungime cca 22,5 km.
➢ Traseu 2: este propus de asociația Animal Life, subtraversează printr-un tunel
Rezervația Naturală Dumbrava și străbate UAT-urile: Sibiu, Cristian, Poplaca,
Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, în intravilan și extravilan. Lungime cca 20,2km.
Proiectul este inclus în Ordinul Ministrul Transporturilor nr. 1699/2020 care prevede aprobarea listei ce cuprinde proiectele de infrastructură și transport în vederea includerii la finanțare în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM).