EDUCAŢIE/CULTURĂ

Campania “Citeşte româneşte”, susţinută şi de librăriile Diverta

Campania “Citeşte româneşte”, lansată în urmă cu o lună de Ministerul Culturii, are un nou partener. Diverta este prima librărie clasică care a decis să se alăture campaniei iniţiate de Ministerul Culturii şi să susţină scriitorii români, atât în cadrul magazinelor fizice, cât şi în cadrul celui online, www.dol.ro. Astfel, în interiorul librăriilor au fost amenajate rafturi semnalizate cu numele campaniei, #citeşteromâneşte, care promovează cărţi ale autorilor autohtoni.

Acesta este cel de-al patrulea partener care comercializează cărţi şi se implică în campanie cu un portofoliu de peste 4000 de titluri. Totodată, în cadrul campaniei, scriitori şi jurnalişti au oportunitatea de a-şi promova ultimele apariţii editoriale, iar Ministerul Culturii a publicat, pe pagina de Facebook a instituţiei, mesajele acestora prin care susţin iniţiativa #citeşteromâneşte.

“Mă bucură faptul că am găsit susţinere în parteneri din mediul privat, care pot avea o contribuţie importantă pentru vânzarea cărţilor româneşti. Scriitorii români merită cumpăraţi, citiţi şi încurajaţi să creeze în continuare. Avem tineri valoroşi şi talentaţi care trebuie promovaţi şi apreciaţi, pentru că ei sunt marii scriitori de mâine”, a declarat Ministrul Culturii, Bogdan Gheorghiu.

“În ceea ce priveşte librăriile noastre, vom face, ca şi până acum, tot ce ţine de noi, ca librari: vom poziţiona preferenţial cărţile autorilor români în spaţii special semnalizate, oferind consistenţă la raft, vom propune promoţii, vom consilia cum ştim mai bine clienţii în librării şi vom crea cadrul prielnic lecturii pentru cititori, în spaţiile noastre special amenajate. Sperăm ca fiecare dintre noi, prin rolul pe care îl joacă în această frumoasă piaţă a cărţii, să putem contribui la o creştere a interesului publicului pentru cartea românească şi a industriei, în general”, a declarat Luiza Albu, Marketing Manager Diverta.

Piaţa de carte din România, şi în mod special cartea românească, are mare nevoie acum, poate mai mult decât oricând, de promovare şi susţinere şi, mai mult decât atât, de unitate şi sprijin reciproc pe toată linia autor/editură/tipografie/librărie/Ministerul Culturii.

Foto credit: pagină facebook diverta

Cu stimă,
Biroul Comunicare şi Dialog Social