Compania ce deține aproape un sfert din piața de bunuri pentru îngrijirea tenului, e la Electric Castle.

Wake up and make up! e mesajul transmis participanților la festivalul de la Bonțida. Compania clujeană se află la Electric Castle pentru a da mai multă culoare festivalului. Ne găsești la #Weshowcase, chiar lângă Main Stage.
Vino la o ședintă de make-up for free! , mai spun reprezentanții companiei

Fotografia postată de Farmec.

Compania Farmec din Cluj-Napoca, ce deţine atât producţie, cât şi distribuţie şi retail, este liderul pieţei de bunuri pentru îngrijirea tenului, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Producătorul clujean controlează aproape un sfert (22,7%) din piaţa evaluată la 800 de milioane de lei. Cota de piaţă a companiei a crescut uşor, pe când cea a competitorilor săi direcţi – Beiersdorf şi L’Oréal – a scăzut. Pe poziţiile următoare se află Avon şi Oriflame.

Farmec deține mărcile Farmec şi Gerovital. Piaţa include măşti pentru ten, pro­duse pentru curăţarea fe­ţei, bunuri pentru hidra­tare şi loţiuni tonice. Acest segment – cel al pro­duselor de îngrijire în an­samblul său – este unul din­tre cele mai importante din piaţa de produse cos­metice, informează produsdecluj.

foto: pagina Facebook. farmec cluj

 

Recommended For You

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.