DIN TRANSILVANIA, ECONOMIC

Desfășurare de forță pe unul dintre cele mai mari tronsoane ale Autostrăzii Transilvania

Unul dintre șantierele care merg cel mai bine în România este cel dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. A fost deschis anul acesta, iar sectorul respectiv este propus pentru finanțare prin PNRR.
Antreprenorul român colaborează cu peste 500 de furnizori din țară și străinătate și a mobilizat nu mai puțin de 480 de muncitori care lucrează în 2 schimburi.
Ar putea fi o imagine cu în aer liber
Ministrul Drulă: Câteva cifre impresionante legate de execuția celor 42 de km ai tronsonului:
✔️ mixturi asfaltice – 400 de mii de tone,
✔️ strat de agregate stabilizate cu lianți hidraulici – 240 de mii de metri cubi,
✔️ fundație din balast – 320 de mii de metri cubi,
✔️ pentru terasamente, 6,5 milioane de metri cubi de săpătură sunt deja executate (din 12 milioane de metri cubi),
✔️ lucrările de artă au o lungime totală de 8,7 km,
✔️ s-au executat până acum 30 de km din lungimea totală a piloților forați de 140 de km.
Sectorul Nădășelu – Mihăiești – Zimbor – Poarta Sălajului va cuprinde:
18 viaducte, 8 poduri, 7 pasaje, 35 de podețe, 1 nod rutier, 2 parcări de scurtă durată, în oglindă.
Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este 2023.
foto: Cătălin Drulă