Semnele timpului

Adrian Papahagi

Poate v-a scăpat linia de modă „geder neutral” (adică unisex sau asexuată) prin care Céline Dion vrea să condamne rozul pentru fetițe și albastrul pentru băieți, propunându-vă în schimb un alb-negru universal, asortat cu discrete simboluri sataniste, specialitatea firmei nununu: capete de mort, ochi atotvăzători (tip Sauron), stele și cruci folosite blasfem.

Reclama la linia Célinununu e și ea păgân-panteist-antipersonală. Copiii nu sunt ai noștri, ei fac parte din marele lanț al ființei, ne spune vrăjitoarea înainte să sufle o pudră magică de stele și să îmbrace toți nou-născuții din maternitate în negru: „paint it black”, vorba altor iluminați.

Profitați de Black Friday ca să cumpărați mai ieftin hainele de Black Sabbath!

În acest univers alb-negru, culorile pătrund rar. Sunt binevenite însă culorile curcubeului, fiindcă fac parte din același manifest.

Céline Dion nu e doar o cântăreață; ca toți idolii evului media, ea se crede chemată să ne ofere un manifest, să ne „lumineze”, să „deschidă spiritele”, să instaureze o „nouă ordine”. Pentru cei atenți la semnele timpului, Céline Dion și cei ca ea sunt doar avangarda minunatei lumi noi care va fi instaurată dacă vor învinge creștinismul.

Să citim manifestul pentru „new order” Célinununu:

„CELINUNUNU unites two forces by one voice: fashion has the power to shape people’s minds. Inspire your children to be free and find their own individuality through clothes.

CELINUNUNU is a joint partnership between iconic performer Céline Dion, and co-founders and designers of the kids fashion brand nununu (www.nununuworld.com) Iris Adler and Tali Milchberg. Together, these fierce female forces have created a new children’s clothing brand that breeds equality and freedom of spirit, serving as a platform for a new humanistic education.

The dialogue between clothes and creativity/art amplifies the discussion about a humanistic education, which is gender-free, strengthens the power of personality, and gives the spirit space to grow. This is the education that fashion can instill, based on the concept of equality and respect for humankind.”

Remarcați toate cuvintele cheie ale noului „umanism”, care vrea să ne elibereze de natură și chiar de uman: forces, fierce female forces, free, freedom of spirit, gender-free, shaping minds, new humanistic education…

Scârbele ăstea nu vor doar să ne vândă scump niște haine urâte, ci să ne educe.

Nu, nu, nu!

Recommended For You

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.